Back to cilivisationen

JA! Datorn funkar.. Hallelujamoment! Fick betala nära 1000:- för att.. eller ja, pappa fick^^ men fick det väl vara värt. Känner mig så handikappad utan dator,och att blogga utan bilder känns megatråkigt!! Så, inget speciellt har hänt sen senast.. Lika bajsigt angående känslor osv, som kan slänga sig i väggen! Jag har färgat mitt hår, till det mörkare! Har varit ganska så ljushårig, för mig, under sommaren. Ville bli mitt rätta jag igen=) Sen har jag lite bilder från när vi fotade förra onsdagen (ÄR MED I SMÅLANDSPOSTEN PÅ LÖRDAG, LOOKI LOOKI!!). Ja typ det, jag har handlat kläder för över 1000:- idag men.. bloggar om det imorrn! HEJDÅÅÅÅ!!


Ser fundersam ut.. (Humdidum, vad ska jag ta och äta idag?)


50kilo hårspray och 31 lager puder senare såg jag ut såhär!



Och idag ser jag ut såhär! Mörkhårig och snygg=) Ful bild dock.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0