Busy

Hej! Idag har det varit en dag med mycket saker att göra= Rosanna tycker om detta! En rastlös Rosanna är ingen glad Rosanna, så idag har Rosanna varit glad=) Började dagen med att åka till Arbetsförmedlingen, och prata lite om dagsersättning osv. Sen så sa han att det skulle börja en flygvärdinneutbildning i novemeber... i SPANIEN! Det lät så jäklans roligt.. Får absolut fundera på detta! Vore så skönt att komma ifrån allt! Efter detta så åkte jag in till stan och hann träffa Maja på en fika=) Hon åker tillbaka till Sthlm idag, har varit jättekul att ha henne hemma! Sen efter detta var jag hos en kurator, alltid skönt att prata av sig lite med någon som inte känner en så väl! Sen hade vi dans efter det, haha och hon filmade oss idag! Det var riktigt bra att se sig själv, för nu vet jag vad jag behöver bättra på! Samtidigt, som dem flesta flummade och det bara var allmänt skitkul att titta på haha!=) Träffade Eric en snabbis innan sista bussen gick hem=) Utgång igår ju, här kommer das pics! Enjooooy.









"Tänker du på mig jämt? Blir inte det mycket...?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0