Det är dags för fredagsmys.. ne, FEST!

Jag ställde kl på 10 idag! Tänkte jag skulle sätta mig framför teven och kolla på Tornado (som jag köpte igår, hihihihihihhi... med Galenskaparna, för er som inte vet!!!). Men jag klev upp vid halv 12.. lyckat Rosanna. Jajja, jag hann titta på det iaf, och prata en bra stund med Simone=) Sitter just nu i handduk (grrr) och funderar på vad fan jag ska ha påmig ikväll! Jag ska nämligen in och träffa Josefine från min street-grupp=) Vi ska käka lite och fixa iordning oss med hennes tjejkompisar sen ha lite förfest innan vi går ut! Kul med nya härliga människor tycker jag! Som sagt.. KLÄDER! Antingen en gröööön skimrande klänning, eller en matt svart?Rosanna i ett nötskal.. TREVLIG FREDAG!


Kommentarer
Postat av: Sara såklart! ;D

Oki, promise me att vi ska gå ut och partaja som ett jävla as nästa gång jag kommer hem vaaa?! ;D Vad behöver du hjälp med i designen? :D

2009-10-23 @ 20:51:17
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0