Jag hejade på Danmark...

Var hos Emelie igår, som INTE ville gå ut :P Kollade på fotbollen, sen så hörde jag av mig till Linnéa som skulle ut och hängde på henne och hennes klass=) Kände mig dock lite gammal.. Alla hade ju nyss fyllt 18 haha! Gamla tanten Rosanna.. David kom sen också, han är bara 1 år yngre än mig! Iaf, vi gick vidare till Oléo, där jag träffade Roxanna och Sanna, hängde med dem lite=) Hade kunnat vara roligare ute.. Roxanna hade oturen att slå sig hela tiden, och bli nersprutad med öl^^ Sen kom värsta smällen mot hennes huvud, helt sjukt! Sen kom Linus och hämtade Emelie och mig=) Skönt att slippa bussen! Jag sitter här och segar.. min chipspåse tog precis slut, känner mig lite småfet käkade den helt själv på typ 15 minuter.. Vill ha en till! Lägger upp bilder från igår, och kolla även inlägget under detta! Jäkla kulkorv..

Emelie förklarade vad "offside" innebär.. Med chips! Okoncentrerad..



Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Jag ligger på plats 45 på bloggportalen och plats 48 i bloglovins allmänt kategori! Kicka gärna in i min blogg och säg vad du tycker om den! Gillar du den får du gärna prenumerera via bloglovin också (klicka bara på ikonen i menyn). Tycker du att det finns något jag borde bättra på? Ge gärna tips och kommentera gärna i mina inlägg! Jag vill veta vad du tycker! (: Du kanske tycker det är jobbigt att få ”läs min blogg” men det är inte riktigt det jag är ute efter eller så. Vill att du ska tycka till om min blogg. Vill gärna göra den så bra som möjligt!

Så gå in på http://ccristin.blogg.se



-Cristin

2009-10-11 @ 21:04:10
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0