Kristianstad

Vilken dag! Skulle anlända till Sophie kl 10 för att sedan åka vidare till Kristianstad=) Jag knackar och knackar och knackar... Sen ringer jag hem till henne.. Då väckte jag henne xD HAHA! Men Sophie är snabb hon, hon klädde på sig och sminkade sig på 20 minuter cirkus, sen bar det av! Eftersom ingen av oss hade ätit någon frukost (jag hade ätit ett ägg), så stannade vi på Börjes Tingsryd för en liten fika;) Väl framme i Kristianstad skulle vi på en mässa som Arbetsförmedlingen höll i! Det fanns många jobb att välja mellan, främst utomlands! Sophie kollade in jobb i Norge, medans jag blev lite sugen på att jobba som au pair i USA! Jobba 50% och plugga engelska 50%! Lät sjukt kul.. tål att fundera på!=) Detta tog kanske 20 minuter, sen var vi trötta på det, haha! Vi gick runt på stan lite, och jag handlade en skjorta och en klänning på HM! På vägen hem ville Sophie in i en tygaffär i Rinkaby tro jag det hette? Sophie blev helt gaaaalen bland alla fina tyger;) Min hobby under denna vistelse var att ta kort på alla äckliga och läskiga skyltdockor!! Usch va rädd jag var.. Tänkte på House of wax, och att det säkert var levande människor under! Kom hem runt 8. Mycket trevlig dag!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0