..liksom röda rosor på äng

Idag ska jag först styrketräna, sen ha yoga på det, med Erika=) Och jag har sådan satans träningsvärk efter dansen igår! Men det ska gå, jag ska bli biffig nu! Kommer dock inte funka, men det är kul att testa iaf=) I brsit på annat att göra, så tänkte jag lägga upp lite bilder (neheee?). Men det har ett mönster. Nämligen min berömda "Baccardi-tunga" Jag har kollat igenom mina bilder på datorn, den första togs på midsommar för två år sen. Och sen har det bara flytit på. Ja, alla gillar vi traditioner, eller hur?;) So lets go!





Kommentarer
Postat av: Eveline - Lättsam blogg med humoristisk twist

haha, sköna bilder, röda tungor är bra grejer det ;D hahah på översta bilden till vänster trodde jag dock det var en jordgubbe först innan jag läste igenom texten ;p

2009-10-15 @ 05:21:00
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0