Mår som man förtjänar

UUÄH! Jag har sådan fruuuktansvärd huvudvärk! Alla som var med mig,såg mig.. hörde mig! Jag ber hemskt mycket om ursäkt, sån här brukar jag aldrig bli! Men attans va kul jag hade=) Det lilla jag kommer ihåg (höhö). Tack Josefine, söta vännen! <3 Nu sitter jag här lite halväcklig som man känner sig ibland. Ska snart hoppa in i duschen och åka till Emelie=) Hon visste inte om hon var sugen på att gå ut. Men jag är det (konstigt nog!). Dock blir det en väääldigt nykter kväll för min del, men jag tackar aldrig nej till att dansa =) Vore kul att skaka rumpalite, blev ju inte av igår.. Nehe här sitter jag och degar! In i duschen med dig Rosanna och bli fräääääsch;) SATURDAY


Galen förfest! Tack Josefine för kvällen<3 Lägger upp bilderna imorrn:)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Shit happens! ;D Men det var ändå en riktigt lyckad kväll! Mycket tjusig bild måste jag säga (fullproppad med delfin i munnen), haha! Visa vad du går för ikväll nu! PUSS OCH KRAM

2009-10-25 @ 00:13:29
Postat av: elin

Åhå tack så mycket! :) Ja chips makes the day, men det har gjort min dag i flera dagar i rad nu.. det börjar bli lite too much om man ska prata ren svenska.



Dance connecting people!

2009-10-25 @ 12:14:59
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0