Mixed feelings

Denna dagen kan slänga sig i väggen, gräva ner sig eller skjuta sig själv. Just därför ska jag inte skriva om den här dagen, utan blogga om allt annat roligt jag gjort i helgen istället! Igår åkte jag till Emelie, och försökte få med henne ut. Jag lyckades inte. Jag åkte ner till stan själv istället, och träffade Roxanna och Sanna inne på Oléo=) Det vart en nykter kväll för min del, eftersom jag hade druckit lite väl mycket i fredags. Trevlig kväll med mycket dans (suprise, haha!). I fredags. Ojojoj.. Var som sagt hos Josefine, och hennes vänner Amanda, Josefine, Kristoffer och Joel (hade jag rätt på namnen nu??), vart också där=) Det som gjorde att hela kvällen blev kalabalik, och lite minnesluckor här och var, var nog för Mintun. Denna jävla Mintu. Jag mådde som jag förtjänade igår iaf.. "Aldrig mer" Jag ska lägga ut bilder från i fredags, nästan 100 bilder tog vi med min kamera, haha! En del fina, och en del lite mindre fina.. Men vad gör det;) Enjoy!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0