Sova länge

Jaha, då sov man alldeles för länge idag med! Jag är INTE förvånad! Så.. vad händer ikväll? Känns som jag har ganska många förslag ändå, men vet inte vad jag är sugen på! festa, lugn hemmakväll, födelsedagspartaj? What to do, what to do! Sara har förresten hjälpt mig att ändra min blogg idag=) Det brukar ta ett tag innan det syns, men säg vad ni tycker när det syns sen! Happy Halloween everybody! Jag vill klä ut mig!!!!

"Vackert sjunger den som längtar. Längtan skänker rösten ton"

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Vad vill du klä ut dig till? :)

2009-10-31 @ 20:18:18
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag tycker att din blogg är väldigt snygg och cool (:

2009-10-31 @ 22:22:23
URL: http://hannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Joanna

Tjeena! Mkt trevlig ikvälll! Roligt att du kom=) Förmodar att du kan se min msn nu=) Ha det bra!

PS. Hoppas du kom hem bra med bussen!

Kramar

2009-11-01 @ 02:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0