treeningsveerk

Kan knappt lyfta mina armar! Fy fan, det var inte så smart att styrketräna INNAN yogan igår dock, man kände sig lite stel! Men det var riktigt roligt, och jobbigt! Det ska jag nog börja med en gång i veckan. Sen har jag ju dans 2 ggr i veckan utöver det.. hm.. haha! Blir nog skitbra. Ännu en natt har gått åt att ligga och vrida och vända sig till halv fyra och sen sova till 10 kanske..Jag känner mig inte utvilad för fem jävla öre, och jag har ont i huvudet:( Ska ju ut idag med Simone mfl, eller vi skulle visst inte "gå ut" utan sitta hos Daniel och festa. Jag tror jag skippar att dricka, så har jag kanske större chans att kunna somna i någorlunda vettig tid! NU ska jag hoppa in i duschen=) HEJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0