Tugga Nisses tuggummi

Back from da town! Simone ringer tio minuter innan min buss går och säger att hon ska ta samma som moi=) Hon skulle på ett möte vid kl 15 så vi hann ta en fika på ett nytt ställe som heter Café Zity (har för mig det stavades med Z?) Det var jättefint där inne, och jag köpte en smaskig muffins med jordgubbsglasyr och jordgubbskräm i! Satan va söt den va, lite för söt. Men det är ju jag, jag gillar ju salta saker.. Som chips!!;) Gick runt på stan sen och köpte två likadana klänningar på Gina Tricot, en grön och en lila! Sen på jazzen idag var det skitkul, vi gjorde en dans som påminde om 20-talet, jag tänkte på gubbarna som springer runt i röd-vit randig hatt och käpp och gör lite spiritfingers, ah skitkul var det iaf! Nu: TEVEN---> sova! Natti=)




Sjukt snygg kofta/väst jag VILL ha! Kommer inte ihåg priset dock...


I väntan på bussen efter dansen, satt jag och kollade på "The proposal"

Kommentarer
Postat av: elin

vissel snygga klänningar, me like! Och var låt fiket? kram

2009-10-16 @ 11:56:42
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0