Yesterday, part one

Ja nu kommer jag dela upp gårdagen i TVÅ inlägg! Först kalajset i Eslöv, och sen partajet med Roxanna=) Annars blir allt bara så knas och så, blir jag inte nöjd. Och det är viktigt att vara nöjd! Faktiskt.. Iaf! Vi åkte som sagt till Eslöv igår och vart framme ungefär vid 12! Kliver ur bilen, och en barfota Alice kommer springandes emot mig och skriker "Schaaaaaaaannaaaaaaaaaa" =) Under den här dagen hann vi med mucho mucho! Det blev tårta (då alla skulle ha kronor på oss, vilket varken Isak eller Alice hade sen när vi väl skulle äta haha). Vi spelade även ett spel som heter Smiska Apan. Jag förstår ju knappt hur spelet funkar, så det är svårt att förklara det. Men man ska bygga ett torn av skrot , och komma lika högt upp som apan, och sen smiska ner honom! Och man kan bygga med gamla bijardbord, en hög med spel, ett kylskåp osv osv osv... Ni hör ju hur kul det låter;) Här kommer bilder från gårdagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0