what to do?

Sitter och lyssnar sönder We no speak no americano, eller vad den heter. Ikväll blir det en stoooor fest för min fina Josefine som fyllt 20. Hyrd lokal, mat, lekar dans.. hela köret! Mitt stora problem är vad i helvete jag ska ha på mig? Mitt tvättkorg är överfull, så hälften ligger på golvet. Och det som ligger i, luktar halvt svett från gamla gympakläder osv. Ni förstår mitt dilemma? Jag måste tvätta. Men när har jag haft tid med det? Just det! Men jag får väl antingen gå dit halvt naken, eller lukta som en gammal disktrasa. Nu ska jag bokstavligt talat, hoppa in i duschen och försöka bli lite snyggare än vanligt!



Kommentarer
Postat av: MARILENA

älskar din profilbild :)

2010-08-22 @ 12:00:13
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0