Far, jag kan inte få upp min kokosnöt

Kollade precis klart på Mitt liv som hund. Den är så jäkla bra den filmen. Idag är jag sjuk, igen, fortfarande.. jag vet inte vad. Halsen är lite knasig och jag är täppt i näsan! Men jag ska om cirkus en timme åka in till Växjö. Ska vara hårmodell för min käre vän Stephanie jag inte träffat på evigheter! Hon jobbar som frisör, och hennes jobb skulle tydligen göra något repotage eller liknande för tidningen Metro! Skitroligt, klart jag ställer upp! Dock har jag iiiiiingen aning om vad hon ska göra med mitt hår.. Jag sa bara att jag vägrade bli blond, annars vad som helst! Hm.. Fotona ska tas nästa vecka iaf, spännande! Har ju street ikväll sen också, får se hur jag mår! Tar med mig kläder iaf, men det är så förbaskat tråkigt att sitta och titta på.. yeye!

Kommentarer
Postat av: Marina

fin blogg :)

2010-02-08 @ 13:52:28
URL: http://umeasstolthet.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad skoj! Du kommer göra succé!!

2010-02-08 @ 19:32:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0