Horn

jag börjar få ett horn i pannan, och med det vill jag alltså säga en stor jävla jättefinne rakt i pannan. Precis vad jag önskade mig, tack!! Precis hemkommen från jazzen, terminens första lektion! Och det är alltid lika roligt, as usual! Imorgon ska jag börja jobba vid 7.. that's right.. Jag, Rosanna Erlandsson som brukar sova till 12, ska alltså upp vid 6, för att jobba till kl 18! Åh fy i satan vad jag kommer vara pigg och gla, kom och handla flera ggr om för fan! Nu ska jag sova* så jag orkar med morgondagen, ska ju festa med Sophie imorgon, oooh yeas!

*kolla televisionen fram till kl 2.

Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Kika gärna in på min blogg och kolla mina fotografier jag lägger upp varje dag.

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om bloggen:)

kramar Julia

2010-01-29 @ 22:13:37
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0