Peek-A-Boo

Jag vaknade för en halvtimme sen. Alltså vid 12. Kom igeeeeen. Ska som sagt till Grimslöv idag och bli fotad av Amanda, ska bli skitroligt! Vi ska fota känslor den här gången, vilket jag tror kommer bli svårt. Dom (få) gångerna jag har blivit fotad har det varit för kläder eller hår, och då ska man ju vanligtvis se glad ut, men nu ska jag vara sorgsen och övergiven (har jag för mig det var?). Ska bli spännande, utkletat smink och tänka på sina gamla olyckliga kärlekar, så blir det nog bra. Får se om jag kan ta mig till Grimslöv när det har kommit så förbannat mycket snö? Wish me luck, anyway!


Hårmodell för min underbara vän Sandra, för cirkus 2 år sen! "Naken i en lövhög"

Kommentarer
Postat av: ida.

Nejmen tjabba! :D

vilken fin bild på dig Rosanna.

2010-01-07 @ 19:25:48
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Nebb

Gud vilken fin bild =)

2010-01-11 @ 19:53:45
URL: http://nebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0