treningsverk

Satan i gatan vilken träningsvärk jag har i ryggen+magen! Jag och Erika vart som sagt på quigong/yoga.. jag vet inte ens hur det stavas!! men jobbigt var det iaf, fy fan! plus att jag har tydligen alldeles för klena magmuskler enligt läraren, så när vi skulle göra magövningar, kunde inte jag hålla ner min svank i golvet, vilket inte var bra? Vi bastade och badade i bubbelpoolen sen efteråt iaf.. sketaskönt!

Har förresten ringt som fan här hemma idag? Jag är hemma själv för pappa är iväg och mamma jobbar, så när det började ringa stod jag i duschen, och tänkte att "Du får väl ringa upp sen då..." Och det ringer. och ringer. och ringer. och ringer... och ringer! säkert 17-18 signaler! Vem fan ringer så länge? Jag brukar ge upp efter 5 signaler! Nu har det ringt 2 olika personer som vill ha tag i mamma, inom loppet av 3 min! Get a life..
Ska jag snacka om att skaffa ett liv. Jag sitter och googlar snygga killar.. Hm.


Jens Lapidus, författaren till Snabba cash! Hur snygg är inte han då??

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så jätte mycket! Desamma =) Haha jaa visst är det fint haha, ditt med haha ;)

2010-01-20 @ 16:09:16
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu .

Hejhej! Hur har din dag varit hitils? :-)

2010-01-20 @ 16:26:20
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0