för och nackdelar med att bo hemma!

Fördelar:
  • Jag är väldigt sällskapssjuk av mig, och eftersom pappa är pensionär så är han hemma väldigt mkt! Alltid nån att tjata med.
  • När jag känner mig sjuk kan pappa hämta alvedon till mig.
  • Jag slipper tvätta och diska..
Nackdelar:
  • Eftersom jag slipper tvätta och diska, så vet jag knappt hur man gör!
  • Jag bråkar med mina kära päron hela tiden, dem går mig på nerverna!
  • Eftersom bussarna inte alltid går hela vägen ut till skogen så måste pappa oftast hämta mig (i Lessebo av alla ställen.)
  • Jag har ingen egen ekonomi och blir väldigt bortskämd av just detta!
  • När jag väl vill vara själv, så brukar det inte lyckas. Det är dittan och dattan hit och dit!

Ja som ni ser så väger nackdelarna upp fördelarna! Jag har sökt efter lägenheter som en galning nu senaste dagarna, eftersom jag beslutat mig för att jobba på Konsum i sommar också, men vägrar bo hemma. Så, wish me luck att jag hittar ett eget place!

Kommentarer
Postat av: Cherin

SV: Vad sägs om att flytta in till civilisationen?

2010-03-11 @ 13:45:57
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: emelieju

känns som att fördelarna överväger :)

2010-03-11 @ 15:20:01
URL: http://emelieju.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart skaru flytta? Till Växjö eller skaru bo kvar i kosta fast ja i en egen lägenhet då förstås :p

2010-03-11 @ 21:29:59
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0