Hejdå Emma önskar Konsum

Mkt trevligt på glasbaren fast det var lite folk! Jag var fet och dyr denna kvällen, åt två ceasarsallader och drack 3-4 drinkar, plus att jag bjöd Emma på en drink också.. Just det Rosanna, du är inte så jävla rik, va bra att du kom på det idag, wuuhuu! Jag gick hem redan vid 12tiden, för att jag skulle orka börja vid kl 7 idag, vilket jag egentligen inte gjorde men gjorde det iaf.. Slutade nu vid två, har ju fått lite grejer av Emma som hon ändå hade tänkt slänga nu när hon flyttar till Sthlm, typ världens snyggaste fåtölj, heheheheh!! Ikväll vet jag inte vad som händer.. Vad händer?






när jag kom hem såg det ut såhär. Bombnedslag, jag som ville lägga mig och sova...

Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Vilken mysig blogg du har fått till här! Lycka till med allt! ^^

Pussen!

2010-03-27 @ 23:26:28
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0