Provocerande?

Min vän Simone ringde och väckte mig kl 10, och jag lät glad (men inombords ville jag slå henne i huvudet med mobilen..). Nej det ville jag inte, host. Hon och hennes kompis (även min vän!!) Stefanie hade en idé, som jag nog inte kan säga här tror jag? Provocerande. Hata eller älska. Pallar man det? Hm, tål att tänka på. Jag sitter här och ser ut som ett monster som inte har kammat håret på flera dagar, men hör och häpna, jag kammade det igår innan jag la mig. Hade faktiskt tänkt lägga ut en bild på att, men min kamera ville inte funka idag, vilken otur..............

Kommentarer
Postat av: ITZI

Söt blogg! :)

2010-03-08 @ 17:26:32
URL: http://itzi.blogg.se/
Postat av: Sara

Vet du om Simone eller några andra roliga kommer hem under påsken, eller ja mellan typ 29 mars - 6 april? Tänkte att vi kunde träffas några stycken och typ kanske bara ha filmkväll eller gå ut och festa? :D

2010-03-08 @ 21:58:13
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0