The End

Min vistelse hos Elin och Martin har varit fyllt med roliga saker, interna skämt, dans och godis. Men nu så fort jag kommer hem, får jag den här jävla känslan tillbaka. Ångest, ledsamhet och ensamhet. Den människa jag tyckte/tycker om bäst i den här förbannade jävla hålan ska flytta. På måndag. Jag känner mig övergiven och tom, och jag hatar att jag inte kan släppa det. Förbannade jävla skit. Att en enda människa kan påverka så mycket.

Så fort jag kom hit så gick jag till Outleten för Idolfjantarna skulle hit. Jag har inte kollat på Idol någonting detta året. Jag vet att det var nån gammal gubbe som hetter Gay eller liknande som sjöng "Rosanna" med Toto. Det vart ju lite intressant. Mycket folk var det också.  Så eftersom jag inte bryr mig om Idolfjantarna tar jag kort på alla andra fjantar som tycker om dem. Mycket mer intressant enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0