Dansa med vapen

Stockholm: Jag har lyckas åka tunnelbanan helt själv, jag har lyckats gå helt jävla vilse på väg till Drottninggatan. Jag har dansat loss på OlssonsSkor med Maja, och en kille som inte visste hur man raggade, raggade konstigt nog på mig. Jag har varit i en gigantisk biosalong (enligt mig själv), med ungefär 500platser med Amanda och Matilda. Jag har shoppat en hel del kläder, samt lite skämartiklar. Jag snodde med mig en McDonaldsbricka. Jag har skrattat åt att Maja spillde ut sin kaffe, 2ggr! Jag spontanträffade Mattias i Bergshamra. Jag har sovit hos Maja och Andreas i Hässelby strand. Jag har sovit hos kusinerna i Täby. Jag har vaknat upp bakis. Jag har lekt med bajs. Jag stod tydligen nära en kändis, som jag inte ens visste var känd. Jag tyckte om Stockholm.

Småland: Fredrik skulle hämta upp mig efter dansen, men blev ungefär 1,5h sen. Han gav mig blommor pga detta. Jag tycker om Fredrik. Han är snäll, mysig och han tycker om mig också. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det gillar vi! :)

2010-09-14 @ 14:04:56
Postat av: Charlotta

verkar som att du har hunnit med det mesta :)

2010-09-16 @ 23:15:04
URL: http://stoppochbelagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0