Man kanske skulle uppdatera lite?

Jag har ju inget att skylla på.. eller jo! Jag måste ju använda min mobil som dångel, när jag ska koppla upp mig. Och det tar tid och krånglar, och ibland funkar det inte ens.. Det var min bortförklaring.
Jag har en superlipig historia för oss som älskar djur!! Read it and weep my friends:

Jag och Fredrik satt i lägenheten och mös eller något liknande, innan jag skulle ta bussen in till Växjö och ha danslektion. Vi hör en katt som jamar så förgjordat i trappuppgången och jag tänker inte så mycket på det, för jag har hört den innan. När jag öppnar dörren och ska gå till bussen.. Då smiter denna lilla snuttepluttiga kissemissen in i min lägenhet! Jag tar upp den och säger till Fredrik att näe, jag stannar jag kan inte lämna honom här!! Jag går ut på baksidan och är förtvivlad, jag vet inte vad jag ska göra. Då kommer grannen och säger att det är hans katt, han vill inte ha den längre, och frågar om jag vill det. För annars släpper han ut den i skogen..Plus att han sa att katten var tjurig för han inte fått mat sen igår!!! Hm, jag ska flytta hem snart och mamma och pappa vill ej ha en katt, så det sket sig. Han hade tydligen sålt den sen.. Men hallå, släppa ut den i skogen? Big nono!! Jag har haft mardrömmar om denna kisse!


Det här är Casper som var min älskade katt,förra året. Han blev överkörd. Han var speciell.

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ahha söt kisse :D

och asnice header du har!

2010-09-30 @ 14:03:13
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: zandra

hahaha rolig bild

2010-09-30 @ 15:35:12
URL: http://www.zandra.org
Postat av: Sara

jävla cpidot vem fan gör så? dumgubbe!

2010-09-30 @ 17:03:56
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0