sunday bloody sunday

För bara 5minuter sen på pricken, kom jag hem från storstaaan.. (växjö, mhm big zise..). Har träffat min fina Josefine, och snackat så mycket skit! Det är bajs i öronen på mig!!! Men va skönt det var, precis som efter man har bajsat ni vet. Skönt att få ur all skit! Josefine, du är så bra!! Shoppat, ätit och bio!

Igår var det fest! Jag var en tönt och åkte hem redan vid 12. Men min bortförklaring är att jag hade varit uppe sen kl 6, och jobbat. Det var askul så länge jag var där, hos Elin och Martin som hade födelsedag/inflyttningsfääst!! Bara massa dansare nästan hela bunten!!






Kommentarer
Postat av: ttilda♥

c000la glasöögon:D

2010-10-01 @ 19:07:54
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0