Uppdatering fran Kinesien

Ni Hao(med konstiga tecken over i och a).Vi ar framme!! Har vi iof varit ett bra tag nu.. jag kan inte saga exakt hur lange da bade jag och Josefine blir knappa pa tidsskillnaden! Klockan ar iaf 17.30 har nu, och internetcafet bestar av manga rokande ungdomar!

Efter flera timmars flygning (med mellanlandning i Moskva, som innebar otrevliga och jobbiga ryssar), bar det av mot Peking! Framme kl 6 svensk tid, var vi helt slut! Utan somn i 24h ville vi inget hellre an att sova, fast klockan redan var 1 har! Nu har vi lyckats ratta till pa dygnet, och har varit igang hela dagen! Idag har vi varit pa Himmelska fridens torg, varldens storsta torg! Riktigt maffigt och coolt!! Vi har aven bokat tripp pa fredag, for att ta oss till den beromda muren, so to say! Vi har fortfarande inte riktigt fattat att vi verkligen ar har, i Kina!! Pa andra sidan jorden och galet langt borta fran alla nara och kara! Men fy i fan va haftit allt ar!! Dock stangdes datorn har av nar jag skulle forsoka ladda over bilder fran dagen/resan!

Imorgon ska vi aka tunnelbana till BeijingZoo och pa fredag aker vi, som sagt, turistbuss till muren!! Fullt os, medvets...loose? hihihihi!!


Kommentarer
Postat av: Daddy

Niceee!

2011-02-23 @ 11:31:37
Postat av: victoria

hejhej, gud vad häftigt med kina!

är allt bra? :)

2011-02-23 @ 11:38:26
URL: http://viiccanwws.blogg.se/
Postat av: julia =)

Hejsan, allt bra med dig? =)

2011-02-23 @ 11:44:52
URL: http://juliamargareta.blogg.se/
Postat av: Emiam

Haha, vilken skön bild längst till vänster i headern med chipspåsarna! ;)

2011-02-23 @ 12:10:08
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

FEEETT! Jag är avis! :D köp hem en murre åt mig också så jag slipper ha det så ORÄTTVIST! :D

2011-02-23 @ 12:54:34
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman! du får gärna skicka ett mejl. Puss & kram!

[email protected]

2011-02-24 @ 13:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0