ÄÄÄUUU MAAAAJ GAAAAAD

Vi har äntligen bokat! Den 21 februari sticker jag, och min fina Josefine, till andra sidan jorden! Vi ska hälsa på dessa små små människor. KINA!! KINA PEOPLE!! Fattar ni vilket steg det är för mig? Jag som ringer pappa stup i kvarten och säger att jag har ont i magen, att han ska hämta mig 500m bort eller bara för att säga "Hej pappsen, vad gör du?" Hur ska jag klara mig utan pappa?? Jag är skitnervös. Och då menar jag SKIT! Jag kommer skita ner mig när vi sitter på planet, och jag kommer inte fatta att det är sant förrens vi har landat efter ungefär 20h åkande, inklusive tåg, väntetid osv!! Puh! Jag är glad. Jag är rädd. Jag är taggad. Jag är.. kines?


Kommentarer
Postat av: Bloggläsare till 1sabelle

Alltså vad vill du din fule fan? Låt Isabelle vara ifred!!!!!!!!!!!

2011-01-27 @ 20:16:41
Postat av: jessicapanda

haha läskigt men roligt med kina!

2011-01-27 @ 21:38:15
URL: http://jessicapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0