Okej, jag kanske överdriver lite..

Hur många gånger har jag inte nämnt att jag är hypokondriker? En sådan som tror att man har något dödligt nästan hela tiden. Jag vågar inte röra på mig när jag har ont i halsen, för då kan det sätta sig i hjärtat, och har jag ont i huvudet är det en tumör. That´s just me! Och jag är ett jävla klagoas när det gäller att vara förkyld. Men vilket jävla perspektiv jag har fått nu då.. för nu är jag förkyld på riktigt!! Jag kunde knappt prata idag på morgonen, näsan bara rann, samtidigt som den va täppt och huvudet bara dunkade! Och jag sitter och är lite småglad, för nu kanske jag lugnar ner mig angående det också. Kul va? När man ligger nerbäddad en hel dag så träffar man kanske inte så mycket folk, förutom min kära far. Så jag fick ta en bild på honom för han är så söt, eller hur?


daddy, daddy coool!


det är så jävla soft med lockigt hår. man behöver liksom inte fixa till det, är snyggt hela tiden!

Kommentarer
Postat av: djoikiis

ooh jag skulle också vilja passa så fint i lockigt hår! :D allt bra idag?<3

2011-01-13 @ 20:47:18
URL: http://djoikiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0