håll käften


det var mysigt på DeLuxe igår med Josefine. med drinkar och massa pojksnack!

Inte lika fullt så mysigt idag. Så fort jag kom till jobbet var ena kassan sönder, och medans Katta skulle försöka fixa den, fick jag ta hand om alla andra 374 kunder som stod i kö. (Ja jag räknade dem...) Trots att det till slut blev lugnt, hade jag själv svårt att lugna ner mig. Plus att jag känner att FrökenRöd är på gång.. och hon gör att jag blir en jävla bitch. I can tell! Skulle visst bli lite drinkar idag också, nere vid Växjösjön t.o.m bland dem nya restaurangerna. Jag ska bara duscha av mig all svett och ilska...

Kommentarer
Postat av: Emelie Sandgren.

Vilken härlig blogg du har!

2011-07-10 @ 01:10:32
URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0