mo-skit-o



Som Elin säger, Grace suger balle. Ursäkta mitt uttryck, det är ju inget fel att göra det.. men när det gäller uttrycket i detta sammanhanget, är det mycket dåligt. Fy fan va tråkigt! Alla är 5år yngre än mig själv, jag känner mig gammal och dan, och vakterna är bara så jävla dumma i huvudet. Ja, ni hör ju.. Sällskapet var det inget fel på, om man ska smöra ordentligt! Är hos Elin nu och känner mig lite svettig och bakis, och vill så gärna ta en dusch.

Och förresten, alla fina läsare. Jag skiter fullständigt i er, som säger "Fin blogg, kolla gärna in min blogg, kommentera också", eller "Hoppas du får en trevlig kväll". Nej, jag tänker fan inte läsa er blogg, när det är uppenbart att ni inte ens har läst min!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Mattias säger att hans mobil inte överlevt om han hade svarat på alla grattis-sms ^^

2011-03-05 @ 21:09:36
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Filippa

Sista raderna är ju bara så jävla rätt!

2011-03-06 @ 00:08:07
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

hej, allt bra idag? =)

2011-03-07 @ 09:59:11
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0