Ne nu jävlar

Märkte mig själv igår att ha ätit upp halva chipspåsen innan filmen ens hade börjat! (Såg förresten Black Swan, och jag säger inte att jag rekommenderar den, jag säger att ni MÅSTE se den! Fy satan i gatan va bra den var, mums på den!) Då insåg jag att jag måste skärpa mig, bigtime! Äter normalt tycker jag nog att jag gör, det är väl mest gottebiten jag är sämst på! Chips hit och dit hela tiden, dag ut och dag in! Så jag köpte mig en rolig kokbok som heter "Jag vill ju bara se bra ut naken". Så nu jävlar i mig ska jag (försöka) bli nyttig! Och hur många gånger har ni inte hört mig säga det liksom? Tränar gör jag lite redan, typ boxning och dans. Elin har ju smittat mig med att man ska handla ekologiskt (well done, Elin!), och med tanke på all skit man har hört om mat som inte är ekologiskt så kan man ju tycka att man ska handla just ekologiska grejer!! Gjorde kalasgoda biffar idag ur min nya kokbok, och dem blev skitgoda, dock så skippade jag såsen och det blev en aning torrt, så det kan man ju unna sig om man känner för det! Here is the recept för er som är intresserade:

Nötfärs/Blandfärs/Lammfärs (whatever you want)
Ägg
Rödlök
Vitlök
Fetaost
Gräslök
Salt
Peppar

Blanda allting till en stor geggig gegga (valfri mängd med allt beroende på hur många ni är), rulla till valfritt stora biffar, sen stek eller kör in i ugnen (vilket jag brukar göra). Så jävla gott var det, och jag hoppas min familj håller med.. Dem vågar väl inte annat. Tack för mig!


har ingen aning om varför det blev så mycket gegga runt om, dock var det gott som såsaktig sak..


Kommentarer
Postat av: marie

Låter gott!! Jag försöker oxå hålla mig borta från onyttiga saker :)

2011-03-09 @ 23:23:53
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: Mattias

Gillar du feta?

http://www.youtube.com/watch?v=Cc1VgcgCOrQ

2011-03-10 @ 00:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0