...

Idag känns det väl lite bättre. Men jag blir tårögd när jag tänker att jag saknar Casper så mycket! Att han inte kommer och kraffsar på dörren och väcker mig, eller ligger och gosar med mig... Usch!! :'( <3

Vi hade ju grillkväll i fredags, hos Simone, tänkte lägga ut bilderna nu!
Som sagt, hos Simone, var vi Simone;) , Sophie, Linnéa, Cissi och moi! Maja och Adde kom förbi en sväng sen med=) Vi grillade, och åt väldigt god mat, med klyftpotatis och sallad med fetaost=) Simone hade även något, runt papper, som det stod en vers på.. och så skulle man läsa den utifrån, och in i mitten.. det blev ju mindre och mindre och var skitsvårt, men kul =P Sen satt vi bara och snackade, och drack! Jag var helt megatrött till slut, dom andra också, och jag och Simone tog många roliga och pigga kort ^^ Vi gick och la oss halv 3 kanske ?


 


Lägg märke till att jag har Snobbenglas, alla andra har vinglas ;)



Tack för denna mycket trevliga kvällen=)
Tyvärr tog jag aldrig några bilder hos Mary igår när hon fyllde år, kände inte för det just då..Men idag fyller Niclas år, han är och köper bil just nu! Så blir nog lite kort från det senare!

Keep in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0