Gravid?

Tolka mig rätt eller nått ^^ Jag har läst så många bloggar nu om unga tjejer som är gravida osv osv!! Så drömmer jag självklart inatt att jag är på smällen, att jag har en stor runt mage och det var.. så mysigt :O Bäst att inte säga det till Niclas, då får han väl panik höhö!! Idag ska jag in till stan och träffa Maja och Simone=) Synd att det regnar idag bara, hade varit skönt med vårjackan men nehe.. Efter det sticker jag och Simone hem till Mattias (Maja kunde inte?), och ska ha grillkväll/fest om jag fattat det rätt =P Sen får jag väl smöra för pappa så han hämtar mig inatt, för Mattias ska väl börja jobba vid 9 imorgon eller var det va^^ Jag vill soooova!! Ne man kanske ska käka lite frukost?
 
    
     Keep in touch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0