Gutten morgen

Jaha, då sov jag länge idag också, skärp dig Rosanna, skärp dig! ^^
Jag poppade popcorn igår och fick för mig att kolla på Fucking Åmål (på vhs...)! Och så blev det..
Det fanns ju typ hur gammal reklam som helst innan själva filmen .. Haha! Det var reklam för Comviq tror jag,
"Nu kan du både ta emot OCH skicka sms!"  Men.. är det bara jag, eller låter det inte skitkonstigt om man tex bara kan skicka sms men ingen kan ta emot det.. Hajar ni vad jag menar? Ja, 90-talet de va längesen ^^ haha!!

Idag är det måndag, och nu har ju dom flesta påsklov och inte jobbar lika mycket så det kanske är någon som har tid att leka med mig?=) Hör av er dåååe!!


Eftersom min kamera är dum, lägger jag ut en bild från förra dansuppvisningen=)
För snart är det ju dansuppvisning igen, kom och kolla! 23-24 maj är det, tror jag ^^

Keep in touch!

Kommentarer
Postat av: roxanna

hahahaha "ta emot OCH skicka" xD hahahaha, :P

Jaaa, den 24:e är de min dag!! :D fan va kul de ska bli!! mamma o syrran ska komma :'D och några från Universan! Så jävla skoj :D:D:D:D:D:DDDDD :D:D:D:DDD::::D:DD

2009-04-14 @ 19:52:22
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0