Händelserik dag

Vaknade idag och trodde det skulle bli en astråkig dag! Men icke sa Nicke ^^
Jag sitter ner och sliter sönder mig på att göra trappan ren här hemma, både sopa och skura!
Då ringer Mattias och undrar om han kan komma om 10 min? Jaaa, rädda mig från denna Askungesaga tänkte jag då, och så bestämde vi det! Jag satt ju dock i pyjamas och grisigt hår, så fick ju skynda mig för att fräscha till mig, men Mattias var inte så snabb som 10 min, så jag fick ju sitta och vänta ^^ Vi gick en sväng på outleten, sprang på Maja och Adde så tog vi en fika (jag åt MAT!), på restaurangen där!=) efter det så åkte jag och Mattias på en jäkla runda. Jag vet inte vart vi tog vägen och vi fattade inte om vi skulle hitta hem (med mitt lokalsinne, hallå!!). Men det gjorde ju Mattias och det var ju tur det!
Efter allt detta så sprang jag en liiiiten liiiten runda, asså min kondition, jag skäms.. otroligt mycket! Fan.. Det får bli varje dag nu fram till sommaren, punkt slut!
Ringde även mamma och frågade hur det hade gått med min älskade kamera som vart så dum! Den dog, gick inte att återuppleva.. MEN, mamma hade köpt en nyyyy!!! Åååh, jag blev så glad, skit i den gamla fula äckliga, tröga kameran!
Jag fick en ny, tack mamma!!!! Jag ska ta lite härliga kort med den imorgon tänkte jag! Nu ska jag faktiskt duscha, sen kolla film!

Keep in touch! (:

Kommentarer
Postat av: Sandysretro

Wow, en ny kamera bara sådär, det var inte dåligt =P haha. Snäll mamma =) Nu måste du ta kort på tidningen som du är med i! Jag är jättenyfiken.....!

Puss

2009-04-07 @ 08:02:03
URL: http://www.sandysretro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0