Kläder!!

Idag kom mor och far på besök! Jag och mamma gick runt i lite affärer, och jag var bortskämd och fick lite kläder av mamma *hihi*, för det har jag ju inte några . . . . . . Efter shoppingen så åt vi på kinarestaurang=) Sen åkte vi upp till lägenheten och hämtade en massa tavlor och småpryttlar, som jag ska ha här hemma! För nu MÅSTE vi verkligen börja tömma lägenheten, besiktning den 30de! Tråååkigt, jaja! Här kommer bilder på mina kläder ! (klänningen är VÄLDIGT genomskinlig, Mattias, jag vet!! ) =P




Köpte även den blommiga klänningen, som ni ser ett par inlägg neråt=)
Är man bortskämd får man passa på, tack för mig! Nu blir det städatajm!

Keep in touch

Kommentarer
Postat av: elin

ja just det! Han sa att du ville ut, och att jag kunde ringa, men då tänkte jag inte dra vidare. Synd där, jag glömde faktistk bort det! :O hoppas du hade mys ändå! :D

2009-04-19 @ 21:29:43
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0