Pizza

Kom precis hem från ett 3timmarspass på Konsum! När det har varit så varmt ute har jag suttit i kassan.. lite synd, när det väl är sol, men ska inte klaga! Skitkul att få jobba lite=) Sitter och väntar på att Niclas ska komma nu, han har varit inne och städat nu under tiden jag jobbat.. Så nu ikväll ska vi hem till hans päron, sen imorgon och på onsdag är det bara städa städa städa som gäller! Besiktning av lägenheten kl 14.00 på torsdag.. Önska oss lycka till så vi slipper betala för all skit ^^ Tänker mest på hacket i badrummet av skåpet där inne, och på fönsterkarmen som också blev lite misshandlad av min kruka.. Jaojao! Nu ska jag käka min Billys Pizza, extra stooor! Keep in touch=)

Kommentarer
Postat av: älin

så du har fått jobb nu eller? :D

2009-04-27 @ 21:08:05
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Sandysretro

Ska du få jobba där nu då?? =) Hoppas!

2009-04-28 @ 09:40:18
URL: http://www.sandysretro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0