R.I.P Casper

Pappa hämtade upp mig i Lessebo, vi kör en bit, och säger att han är tvungen att stanna vid en parkering, ser hur pappa börjar få tårar i ögonen och jag blir förstås skräckslagen och undrar vad som har hänt! Då berättar pappa att en halvtimme innan han körde, blev Casper påkörd, av en granne till oss.. Han hade sprungit ut mitt i vägen framför bilen och sen hade han blivit påkörd ,sprungit upp till vårt hus och lagt sig under vår bil och.. dog. Både jag och Niclas har gråtit som fan... jag fick ju gå in och säga det till honom och det var så hemskt. Jag kan tro att en del tycker det är överdrivet, men Casper var inte bara en katt.. Han var en konstig katt. En underbar katt. En älskad katt. Han var VÅR katt! Och jag saknar honom så mycket.. Fan helvetes jävla bil... Älskade älskade katt! <3 Usch :'(


Kommentarer
Postat av: roxanna

Fy fan gumman!!!! JAG gråter nu! Seriöst! Jag beklagar enooormt!!! :( Usch, vet att det kanske inte hjälper att säga det, men jag finns här! Usch!!! :( tusen miljoner pussar och kramar till dig snäckan <3<3<3<3<3!

2009-04-25 @ 19:41:16
URL: http://santorini.blogg.se/
Postat av: Sara

Men shit, Rosanna! :( Det är inte alls överdrivet, inte ett dugg. Du vet att ett djur kan betyda lika mycket som en människa va, alltså på riktigt? Usch, fy fan! Kram iaf<3

2009-04-26 @ 08:02:01
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: matilda

JAg vet precis hur det känns rosanna ett djur är inte bara ett djur utan nån man kan älska lika mycket som en människa. :(

kramar matilda din kusse <33

2009-04-26 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0