Självförtroende?

Jag har nog det sämsta självförtroendet någonsin! Fan, innan tränade jag ändå ganska hyffsat, när jag bodde i stan! Nu tar det liksom sammanlagt 2-2,5 timmar bara att åka till och från stan, där jag vill träna! Det har inte direkt blivit av, därför känner jag mig bara så lat och.. svullen! Jäkla mage.. Blähä! Idag är bara bajsdag!:(  Köpte en jäkla träningsbok med hyffsade övningar, men det funkar inte riktigt att göra det utan en bra matta.. Så det gör bara ont, och så går allt åt pipan! Niclas kom hit nu, och säg att jag är snygg ! <3




Kommentarer
Postat av: Sandysretro

Du är snygg!!!! Och smal!!!! Säg inget annat...då blir jag arger! Jag kommer till Tingsryd imorn =D De du! Vad ska du göra i helgen?? Pussar

2009-04-09 @ 17:25:20
URL: http://www.sandysretro.blogspot.com/
Postat av: Leia

Hur kan du ha dåligt självförtroende!? :O



Kramis

2009-04-09 @ 20:26:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0