Dans dans och åter dans!

Ja herregud.. jag har ingen känsel i fötterna! Fast där ljög jag.. JAG HAR SÅ FÖRBANNAT ONT I FÖTTERNA!! Aaaah.. Igår så va det som sagt Ibizanight, och det var väldans trevligt=) Jag och Roxanna fixade till oss hemma hos henne, och tog en massa fula&fina egopics (det var ju fjortiskväll...) Kände mig faktiskt jävligt snygg denna kvällen! Nöjd med sminkningen och grymma kläder ! Dansade konstant mellan 23.30 -2.00 och headbangade, gick ner i planka (nästan..) och hoppade runt som en galning! Kunde knappt gå hem sen.. haha! Roxanna skulle upp redan vid 6.30 och jobba.. Men jag sov vidare, gick upp vid 10.30 ungefär och skulle ner till Öppethus på Kulturama! Fan va kul det var.. Jag testade street, jazz, balett, hiphop och ragga! Jag ska börja med Jazz och Street till hösten med Ragga.. jag blev grymt sugen! Älskar att dansa med mycket rumpa, så det var så underbart! Får se hur det blir=) Så jag har dansat sönder mina fötter känner jag så ska ta en lååång dusch, och sen bara ta det lugnt.. aaah så skönt=) Tell me all about your weekend? Festat, filmkväll.. pillat er i naveln?

    
      
      
      
      
     Ska man puta med rumpan, så ska man puta med rumpan + se kaxig ut ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn Rosanna?! :O Sista bilden :P haha! :D



Kram på dig :)

2009-08-23 @ 22:45:48
Postat av: Sara såklart ;D

2009-08-24 @ 13:23:12
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Sara såklart ;D

Hehe, man uttaar det typ "Annskar". Lyssna annars på Kent låt "Ansgar&Evelyne", så hör du hur man uttalar det!

2009-08-24 @ 13:24:38
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0