Hot hot hot..

..och nej, jag pratar inte om mig här nu ^^ Eller jo.. jag svettas ihjäl! Det är varmt ute och jag ligger här och har feber (trodde jag) Men jag hade 37,2 ... (?) Känner mig inte kry iaf, jag som skulle träffat Cissi.. och så pratade jag med Simone, och hon mådde inte heller bra så vi dissade henne båda två! Känner mig jättedum.. (FÖRLÅT CISSI!!) Pappa är och handlar nu, jag önskade mig en isglass.. Spirello! Eller "Twister" som den egentligen heter.. bullshit. Spirello for the wind! <3 Ska stoppa huvudet i frysen nu..

                                            
                                                          Kylig bild! Good timing, oh yeah.. Brrr!

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, kanske förlåter dig om du läser min blogg och skriver en fin kommentar... ;)

2009-08-27 @ 23:50:36
URL: http://iamgoldilock.blogspot.com
Postat av: Sara, såklart ;D

Japp, Mattias slutar att hålla på med det han gör den 19e september, så efter det kan vi nog hitta en helg som funkar!

2009-08-28 @ 00:04:03
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Timothy

Undrar vem som redigerade den ^^ damn jag var noob på den tiden ^^ xD

2009-09-08 @ 14:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0