All the single ladies

Godmorgon, eller något.. Jag vaknade ganska sent, och låg och kollade på SexAndTheCity i sängen ett par avsnitt. Jag tror ett av mina nyårslöften ska vara att bli mer som Samantha. Och då tänker ni självklart "Ska hon ligga med allt och alla?" Nej! Jag ska vara så cool-lugn som hon är. Hon har så jäkla skön inställning till allting, hon är positiv och.. mysig! Så, ja jag ska försöka bli mer som henne! Har även funderat på det här med nyårsfirandet.. Dem jag ska fira med, mina närmsta vänner då vill säga, har ju pojk/flickvän. Och det gör ju inte mig något, apglad för deras skull, MEN.. kommer jag känna mig ensam? Vid 12-slaget te.x. Ska alla stå och hångla då och jag typ, kramar mig själv eller något? Jag har varit singel ett tag nu, och känt att det varit ok på ett sätt, för att jag borde lära mig att tycka om mig själv osv osv.. Men, man känner ju sig ensam när man är omringad av par! Inget illa menat mot mina vänner jag ska fira nyår med nu. Bara jag som sitter här själv med mina tankar! Men jag vet att bara jag är med dem jag tycker om, så kommer det bli ett skitbra nyårsfirande! (jag smörade extra mycket där, ja)! Det blir ännu en dag med att kurera sig, så man är helt frisk tills imorgon! Nässpray <3

Kommentarer
Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg!=)

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

God fortsättning!

2009-12-30 @ 15:22:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0