Dan före..

..min födelsedag! Ikväll ska vi på LuciaMovieNight (om Simone lyckas bli bättre, hon mådde inte så bra inatt den stackaren, men jag håller tummarna!!!!). Vilket innebär förhandsvisningar av filmer som inte haft premiär än! Detta håller på mellan 23.59-06.30 ungefär, om jag minns rätt! Riktigt skoj är det, tävlingar osv också!

Igår var det fest på schemat! Och jag skulle ju möta upp Josefine vid bussen vid 18tiden, hon ringer och säger att hon har missat bussen.. eller nej, jag får ett sms "FAN JAG MISSADE BUSSEN!!" Som tur är har Josefine körkort, så hon kunde köra in! Väl hemma hos hennes bror (där hon också bor, haha.. rim), så fixade vi oss, och försökte få upp Josefines jävla vinflaska. Vi lyckades inte. Kristoffer kom till räddning och öppnade den och kvällen var räddad;) Vi åkte ner till Grace sen och dansade loss, och jag ääälskar mitt röda läppstift! Om jag lyckas hålla mig inom linjerna.. Trevlig lördag!:)




Kommentarer
Postat av: Hassna

Vad söt du var!

fin blogg!

2009-12-12 @ 22:32:38
URL: http://hassnamelki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0