En liten lista..

.. som jag hittade hos Elin!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bott hemifrån!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga nyårslöften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Många av mina gamla klasskompisar har blivit det!
4. Dog någon som stod dig nära? Älskade Casper!
5. Vilka länder besökte du? Egypten är nog det enda.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Körkort
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? När jag blev singel efter 1,5 år..
8. Vad var din största framgång 2009? Hm..
9. Största misstaget? Vara för framfusig!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Alla möjliga sjukdomar (hypokondriker, javisst!)
11. Bästa köpet? Första som kom upp i huvudet var en dvd med Galenskaparna..;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bussresor och kläder, lätt!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många männiksor gjorde mig glada!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen specifik men många partylåtar!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit både och med tanke på vad man syftar på!:)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sökt mer jobb.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ...
18. Blev du kär i år? Ja, attans bananer.
19. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes, Vänner och SATC!
20. Bästa boken du läste i år? Läst många böcker.. men bl.a "14 år till salu"!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? EN i-POD!
22. Något du önskade dig men inte fick? En laptop (får dock låna syrrans gamla, funkar det med!!)
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kom hem från bio kl 8 på morgonen, sov och åt tårta med familjen!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att bo själv.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Färgglad som bara den!
26. Vad fick dig att må bra? Umgås med alla jag tycker om, som tycker om mig!
27. Vilken kändis var du mest sugen på?Det finns sp många jag dreglar över, vem ska jag välja? Alltid gillat Jake Gyllenhaal.. han är grymt snygg!
28. Vem saknade du? Alldeles för många, alla bara flyttade ju :(
29. De bästa nya människorna du träffade? Fått många fina vänner genom danslektionerna!!<3
30. Planer för 2010? Ta körkort, tänka mer på mig själv och bara må jävligt skitbra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Sista punkten lät riktigt bra du :)

2009-12-30 @ 10:13:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0