Feliz Navidad

Godkväll! Puh.. satan i gatan var mkt folk det har varit på Konsum idag! Jag tänkte, ja visst det är dan innan jul.. men det är Kosta! Alla handlar väl i Växjö eller liknande. Men ne, snarare tvärtom! Kunden som handlade för mest var för 2,500 cirkus.. och kön blev lääängre och lääängre! Och jag satt och hade feber ett tag, kändes som jag skulle svimma och ville bara gå hem och lägga mig! Men ville inte sätta dom i skiten, så jag höll ut sen var klockan äntligen 17! Klädde granen hemma, dock ingen julkänsla alls.. Kan man bli för gammal för det? Jag som alltid var så glad när jag var yngre, när vi klädde granen och drömde mig bort till morgondagen.. Jag var dock inte sur nu när vi klädde granen, men ingen julkänsla.. Träffade Mattias en snabbis också, som är hemma från Stockholm:) Mycket trevligt! Imorgon, är det hemma hos mormor som gäller! Mina underbara kusiner+moster från Stockholm är här över julen:) Det kommer bli greeat! Nu ska jag försöka få lite julkänslor! Pepparkakor? Tomtebloss? Julklapps-tjuvkikning?



Kommentarer
Postat av: elin

GOD JUL!

2009-12-24 @ 13:17:02
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Naima



Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hustips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24 @ 17:16:07
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: sanita

fin header!

Vill du bli snabbt länkad ?=)

Isåfall skriv bara (YES) på inlägget ''spammare''

Sen medelas det imorgon vid ca 12-13 tiden vem som får länkningen :D

Lycka till och god jul!

kram !

2009-12-24 @ 23:18:17
URL: http://sistersjs.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0