kattmat.

Idag började jag jobba kl 8. Jag slutade jobba kl 15.30. Under dessa 7,5 timmarna har jag haft 15 min rast.. OCH jag har plockat ner, plockat upp.. flyttat åt vänster, åt höger.. ändrat igen, bärt en massa konservburkar osv osv.. bland hund och kattmaten på Konsum. Jag kan erkänna att det blev mycket snyggare nu efteråt. Innan var alla märken osv huller om buller men vi fixade det! Jag är dock väldigt trött på kattmat för tillfället, så när jag kom hem och Sotis (vår katt), jamade efter mat ville jag slänga kartongen i huvudet på honom.. men snäll som jag är så hällde jag upp lite mat iaf! Har även varit och tagit svinsprutan nu också, jajjamensan! Det vart likabra kände jag.. och jag har ont i armen men annars ingenting! Skönt det:) Imorgon ska jag in och träffa fina Josefine, lite längre tid denna gången hoppas jag;) Nu ska jag äta potatisgratäng!:)

Kommentarer
Postat av: chantelle

Tänkte bara säga att du inte får

missa våran julkalender där man kan vinna olika priser varje dag!

Lottar även ut proffsiga designer! Så ta en snabb titt in i bloggen varje dag för att ha chansen att vinna!

Kramar tjejerna ifrån shoesbagsNboys

2009-12-01 @ 18:52:00
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/
Postat av: Margona

Hallo! svara gärna på dagens fråga i min blogg;)

2009-12-01 @ 18:53:20
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Otroligt fin blogg.

Det är såhär, jag har chansen att bli Norrtäljes Lucia 2009. Imorgon stängs slussarna, klockan 15.00



Det skulle betyda jättemycket om du orkade gå in här : http://www.norrteljetidning.se/web/164

och rösta på mig, Kandidat nummer 1

Elin Griberg Lindkivst.

Snälla snälla, det tar inte alls många minuter. Men glöm inte att du måste bekräfta rösten på din mail sen, annars räknas den inte med!



Tack på förhand! En förväntans full Lucia Kandidat nummer 1.

2009-12-02 @ 16:47:38
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0