...and many more.

Jahapp, då har man vart på socialen i Lessebo. Blev typ ingen skillnad, han sa att det var bäst att jag kontaktade socialen i Växjö, eftersom jag bor där, men till Niclas hade dom sagt att han skulle kontakta dom i Emmaboda för han är skriven där? fattar knappt nått alls fick ett papper jag ska fylla i, så får vi se vad som händer! Suck.. jävla pengar. Vi åkte hem sen iaf, pappa skulle på möte, så jag handlade grillad kyckling på Konsum, sen giiiick jag hem! Och det blåste och snöade, jättedålig kombination, upp i näsan och in under halsduken, och.. Gah, va helt stelfrusen när jag kom innanför dörren! Nu har jag iaf gjort pastasallad med kyckling, dammsugit lite bara för att vara snäll.. Hoppas Niclas kommer och hälsar på mig ikväll, han är i Emmaboda och jag saknar honom.. :( lägger ut en bild från datorn här hemma nu tänkte jag, passa på;) Denna bilden är när Niclas och jag hade varit tillsammans i ca en månad, hans första besök hemma , sen han flyttade upp till stöten och jobbade!)
pussas&kramas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0