Är jag omysig?

Vaknade vid elva och tänkte, Nej jag får ju inte sova så här länge.. men egentligen, whatever. Jag har inget liv, jag kan sova hur länge som helst.. men jag gick självklart upp iaf.. För jag kan aldrig ta det lugnt! Går det en dag och jag inte har nått att göra, får jag panik! Som nu, Niclas ville bara ligga kvar i sängen och mysa.. vem tackar nej till det, när han bara ligger där och är gosig och mysig och pussar mig i nacken? Jo jag säger nej till det för jag kan inte ligga still för länge.. Är det nått fel på mig då ? Ska sticka och träna snart för jag känner mig lat.. Fan va jobbig jag är, skärp dig för fan Rosanna! Blir väl att bara ta det lugnt f.o.m imorgon.. Följer med pappa hem, för vi ska till socialen på onsdag och kolla om jag får bidrag till hyran.. (känns tattigt..) . Sen på torsdag.. då gäller det! Så då sover jag hemma onsdag-torsdag också! Det blir två nätter utan Niclas. Kommer ha svårt att sova som vanligt.. Kommer väl ringa honom varannan kvart också, och vara en jobbig flickvän som säger att jag saknar honom efter 1 timme ifrån varandra. Undrar hur det blir när vi ska flytta hem till respektive familj.. hemska tanke. Ska äta nu innan träningen, och pussa en massa på Niclas.. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0