Är jag så tråkig?

Det är ju inte en enda människa som kollar min blogg längre, jo 5, ojojoj! Inget att oja sig över alls!! Är jag så tråkig? Jag hade ett tag en idé att bli lite Egoina style! Tycker hon har den grymmaste bloggen.. men är det kanske att härmas?

Dagen: Träffar Simone på cafét i Hovmantorp, skulle egentligen träffat Sophie då med, men hon ville inte nås på sin mobil;) Precis innan jag hade bestämt mig för att åka hem (för Simone skulle skriva cv), så ringer Sophie och säger att hon är på väg!! och att jag ska vara kvar, och då blev jag det! Kom precis hem, svinkallt ute! Bläh! Imorgon är det jag som ska skriva cv och lämna på alla möjliga caféer i stan tänkte jag=) Wish me luck! Puss

Kommentarer
Postat av: sif

Jättebra, bara på! Lycka till & kram

2009-02-17 @ 21:43:35
Postat av: Sandy likes retro

Ne, du e inte tråkig! Det är folk som är tråkiga..jag har börjat få massa läsare nu, det tar ett tag. Men det är fortarande ingen som kommenterar typ. Jättetråkiga! Man måste själv va aktiv och läsa massa andra bloggar och kommentera deras. Då får man lite tillbaka iaf =)



Hoppas att det går bra med CV:n! Jag var på arbetsintervju igår, ska igen till ett annat ställe på tors och idag ska jag ringa en som bad mig att ringa för att bestämma tid för intervju. Och det jobbet vill jag ha mest, extrajobb i teliabutik =) de andra jobben e bara sommarjobb.

Det går bara man ger sig fan på de! Hejar på dej!

Heja rosie, heja rosie! haha =)



Hoppas allt är bra! Saknar dej!

Pusspusspuss

2009-02-18 @ 08:08:04
URL: http://sandysretro.blogspot.com
Postat av: Anne

DU ÄR INTE TRÅKIG,DU HAR I ALLA FALL LÄSARE ROSANNA:)

Det är nog bar att skriva på utan att tröttna,tror du inte det?:)

SE jag vet ju inte ens hur man svarar på kommentarer,så som stinalee gör?:(

2009-02-19 @ 17:33:22
URL: http://annejust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0