Back to reallity

Jaha då åker man tillbaka till Växjö idag igen, till den tråkiga verkligeheten.. Va skönt att komma ifrån allt lite, fick iaf alla papper till alfakassan påskrivna igår, slappade och åt chips, gick en runda med pappa.. Kollade film till kl 2 sen kunde jag inte somna, som vanligt när jag sover utan Niclas ^^ Plus att min säng hemma är ashård:O Den som har varit så bekväm innan, men jag har vant mig vid vår övermjuka säng i lägenheten haha! Jag kommer in till stan cirkus kl 3, då ska Niclas och jag fika tänkte vi och försöka komma på något roligt och billigt man kan göra i stan en lördagkväll! Simone ska vi träffa lite senare, och hon ska sova hos oss inatt för hon ska jobba ikväll! Vi får se vad staden vill med oss helt enkelt ;)
Blev ju inbjuden med att åka skridskor ikväll ju=), men jag är så frusen och ingen skridsko människa :( hade varit jättekul annars, jag kan vara med och åka skridskor i sommar istället ^^ Ne nu ska jag upp på outleten och kolla lite, sen går bussen 13.35!! Puss&kram en rutten banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0