En dag på stan

Träffade Simone och så hade vi en Fetonsdag itället för en Fettisdag som var igår =) Mm semla, men inte kul för min överkänsliga mage mot laktos! Ajja! Vi gick in på Gina och provade lite, och jag hade fått mitt bidrag häromdan från socialen, och jag hade kollat in dom här jeanstightsen på Gina sååå länge och ville köpa dom! Men nej, jag ska se ut som en stor köttbulle med korta ben i dom:( Så jag köpte dom inte, ni får hjälpa mig, ska jag köpa eller inte köpa? Men sen, så hittade jag en jääättefin klänning, som jag bara älskade, och den kostade bara 149 spänn! Asfin, ni får se bilder på både jeansen och klänningen här under =) Puss å kram


 

 

Dålig hårdag så no facialpictures today, folks!

Kommentarer
Postat av: Helenanana

Riktigt fiiin på dig rosanna:)

2009-02-25 @ 19:47:36
Postat av: Anne

Klänningen satt ju skitbra, vad smal du är???:)

2009-02-25 @ 21:47:06
URL: http://annejust.blogg.se/
Postat av: Jennie

hehe mkt fint.

Har både såna jeans leggings o den klänningen i svart x) haha :d

btw om du har ett långt linne till dom e don fina :). tycker dom e lite svårt att matcha bara :P

2009-02-28 @ 22:18:30
Postat av: nyfiken

hur kan man få bidrag av socialen?? hur länge får man det och måste man ha flyttat hemifrån? vad ska det gå till?? // nyfiken

2009-03-01 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0